NAVITEL R87 - specifikace
Rozlišení 2.7K, tj 2592 x 1944 pixelů s procesorem SONY IMX675 znamená ostřejší obraz s úhlem záběru 150° a 30 snímcích za vteřinu. Video zabere přes 8 GB za hodinu na paměťové kartě (max. 256 GB), o 5 GB více, pokud dokoupíte kameru NAVITEL Full HD na zadní okno, pro kterou má R87 vstup.
IPS displej 3,7" umožňuje pohodlné nastavení a kontrolu obrazu, zabíraného objektivem, R87 má parkovací režim, reagující na pohyb před autokamerou. Pro ty, kdo chtějí pro nastavení, stahování souborů nebo aktualizaci využít aplikaci Navitel DVR Center v telefonu, je možnost připojení prostřednictvím WiFi. Soubory .MOV je také možné přehrávat na počítači v software Navitel DVR Player včetně zobrazení polohy.

NAVITEL R87 - instalace
Antistatická fólie umožňuje přemístění do jiného auta nebo přesun po čelním skle, když například zjistíte, že jste umístili kameru do sekce, kterou nezabírá stěrač. Napájení USB-C je možné připojit přímo do přístroje nebo do držáku, ze kterého se autokamera dá snadno vysunout a odnést nebo použít jako fotoaparát tak dlouho, dokud vydrží baterie.
GPS nastaví čas a datum automaticky, můžete změnit další detaily, například hlasitost upozornění přes statickým radarem (aktualizace se provádí ručně), délku videa, informace na razítku v obraze. Před použitím je třeba zformátovat paměťovou kartu přímo v přístroji.

NAVITEL R87 - zkušenosti
Hlášení statických radarů a průběhu úsekového měření je užitečné tam, kde bychom si jich nevšimli, stejně jako spořič obrazovky s údajem o aktuální rychlosti. Autokameru můžete nastavit v krocích po 5 km pro upozornění na překročení rychlostního omezení v daném místě.
Pro ty, kdo chtějí mít vysoké rozlišení, je 2.7 K autokamera vhodnou volbou, podívejte se, jak kvalitně R87 nahrává v různých světelných podmínkách:
NAVITEL R87 - hodnocení
Dobře vybavená kamera v autě nepřekáží i přesto, že má plnohodnotný displej. Vyšší rozlišení a ostrost záběrů umožní lepší rozeznání detailů, v případě potřeby je možné doplnit zadní kameru. Jde také o vhodnou volbu pro vozy, ve kterých by větší model působil neesteticky nebo překážel ve výhledu.

